HOŞ GELDİNİZ
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
HENÜZ ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Kolayca üye olabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

  1. 1. Rakle Ürünleri Bulaşık Makinesinde Yıkamaya Uygun Mu?

Ürünlerin modellerine göre bulaşık makinesinde yıkanmaya uygunluğu değişkenlik göstermektedir. Ürün açıklamalarında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. 

Bulaşık makinesinde yıkamaya uygun olan ürünler; makinede sıkıştırılmadan dizilmeli ve çizilmeyi önlemek için birbirine değmemelidir. Makinedeki ürünlere sıcakken müdahale edilmemeli ve ürünlerin soğuması beklenmelidir. Ürünlerimiz organik boya ile dekorlandığından yüksek derece sıcaklıkta herhangi bir darbede çizilmeler yaşanabilir ve çizilme sonucu üzerindeki boyada soyulmalar olabilir. 

Elde yıkamaya uygun olan ürünler ise; oldukça hassas olduğundan, süngerin yumuşak tarafı ile narince yıkanması tavsiye edilir.

 

  1. 2. Rakle Ürünlerini Hangi Fiziksel Mağazalardan Temin Edebilirim?

Rakle ürünleri Rakle.com.tr üzerinden çevrimiçi olarak, D&R, Evidea, Gratis ve Özdilek Mağazalarından fiziksel olarak temin edilebilir. 

 

  1. 3. Rakle Ürünleri Gıdayla Temasa Uygun Mu?

Rakle ürünleri kalite standartları çerçevesinde organik boyalarla boyanır ve gıdayla temasa uygundur.

 

  1. 4. Rakle Ürünleri Mikrodalga Fırın Kullanımına Uygun Mu?

Rakle ürünlerinden altın yaldızlı olan özel ürünler ve sofra grubuna ait seramik tabaklar dışında tüm ürünler mikrodalga kullanımına uygundur.

 

  1. 5. Rakle Mumlarının İçeriği Nedir?

Rakle mumları Soya balmumu(soy wax) ve parafin balmumu(parafin wax) karışımına sahip olup, parfümörler tarafından özel geliştirilen eşsiz esanslarla harmanlanarak, ağırlıklı olarak bitkisel içerikli şekilde üretilmektedir.

 

  1. 6. Mumlar Bittikten Sonra Kavanozlar Tekrar Kullanıma Uygun Mu?

Evet, mum kavanoz ve bardakları temizlendikten sonra tercihe göre saksı, kalemlik yada dekoratif olarak tekrar kullanıma uygundur.

 

  1. 7. Rakle.com.tr Siparişleri Hangi Kargo Firması ile Gönderilir?

Rakle.com.tr siparişleri anlaşmalı olarak MNG Kargo firması ile gönderilmektedir.
           
           

  1. 8. Kargo Ücretli Mi? Hangi Durumlarda Kargo Rakle’ye Aittir?

Kargo ücreti alıcıya ait olup, 600₺ üzeri alışverişlerde ise ücretsizdir.
           

  1. 9. Kargo Esnasında Hasar Gören Rakle.com.tr Siparişlerinde Nasıl Bir Yol İzlenmektedir?

Rakle.com.tr siparişleriniz gönderim esnasında hasar görmüş ve size hasarlı şekilde ulaştıysa 0542 289 49 69 no’lu Whatsapp Yazışma Hattımızdan ya da info@rakle.com.tr mail adresimizden Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek hasarlı ürün görsellerini bize iletmeniz halinde gerekli işlemler yapılacaktır.

 

  1. 10. Siparişlerin Gönderim Esnasında Zarar Görmemesi için Gerekli Önlemler Alınıyor Mu?

Rakle.com.tr siparişleriniz özenle hazırlanmaktadır. Kargo esnasında zarar görmemesi için paketleme ve ambalaj önlemleri alınmaktadır. Bu konuda yaşadığınız herhangi bir sorun olursa müşteri hizmetlerimize 0542 289 49 69 no’lu Whatsapp Yazışma Hattımızdan ya da info@rakle.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz. Müşteri Destek Ekibimiz sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır. 

 

  1. 11. Siparişlerin Tahmini Teslim Süresi Nedir?

Rakle.com.tr siparişleriniz onay tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kargo takip numaranız siparişi oluşturduğunuz mail adresinize iletilmektedir. 

Alıcı konumuna bağlı olmak üzere teslim tarihi değişkenlik gösterebilmektedir. Kampanya ve indirim dönemlerinde operasyona bağlı olarak bu süre uzayabilmektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.  

 

  1. 12. Sipariş Sonrası İade/Değişim Yapılıyor Mu?

Sipariş sonrası aldığınız ürünün farklı bir ürünle değişimi sağlanamamaktadır. Ancak dilerseniz teslim aldığınız ürün/ürünleri iade edebilir ve yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

 

  1. 13. Sipariş Teslimi Sonrası İade Süreci Nasıl İşliyor?

Ürünleriniz teslim edildikten sonra 30 gün içerisinde iade etme hakkınız vardır. Alıcı ödemeli olarak herhangi bir kod olmadan MNG Kargo ile ‘Rakle Cam Ticaret A.Ş’ adına gönderim sağlayıp kargo takip numaranızı bizlere bildirmeniz yeterlidir. Ücret iade süreciniz gün içerisinde başlatılacak ve 5 iş günü içerisinde hesabınızda olacaktır.

 

  1. 14. Fiziksel Fatura Gönderimi Var Mıdır? Fatura Bilgilerine Nasıl Ulaşılır?

Faturanız siparişinizle birlikte gönderilmektedir. Kutu üzerinde yer alan sipariş kağıdı arkasında faturanızı bulabilirsiniz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.